Begitu juga hidup ini..

Monday, October 15, 2012 PCL 14 Comments

...tanpa melalui kesusahan atau kesulitan sebelumnya..

kita tidak akan merasa kesenagan atau kebahagian yang sebenar-benarnya..

Begitu juga hidup ini..


 


14 comments:

  1. PERGHH.. MENDALAM JUGAK MAKDSUDNYA...

    ReplyDelete
  2. sush2 dahulu.. senang2 kemudian...
    dlm hidup begitulah...

    p/s: lama x singgah sini.. sihat ke PCL?

    ReplyDelete
  3. @QueeN TerataI: sy ok, sihat cuma mlm2 je. baru bole
    jln2@bw. . :))

    ReplyDelete
  4. lama tak singgah sini..sekali keluar hurm ayat tu mendalam..tp mmg betul semua tu..

    ReplyDelete
  5. berakit kehulu, berenang2 ketepian..
    bersakit2 dahulu..senang2 kemudian :-0

    ReplyDelete
  6. Eh, sy pun mcm da lama tak ke sini. Heee~

    ReplyDelete
  7. saya setuju sangat2 bro :)

    ReplyDelete
  8. betul :)saling memerlukan ..

    done follow :)

    ReplyDelete
  9. terus teringat cerita melayu semalam yang tajuknye 'Aku Mahu Terbang' tuh. :D

    ReplyDelete
  10. Sebab itu dalam hidup, kita perlukan orang lain untuk saling lengkap-melengkapi..

    ReplyDelete
  11. dayah suka dgn kata kata nih

    "bkn senang nak senang , tak susah nak susah"

    ReplyDelete
  12. assalamualaikum PCL...betul tu sokong 100%...:)

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.