Dulu bujang sekarang suami orang..

Thursday, October 18, 2012 PCL 13 Comments

Pertukaran Status..., saya...dah lama dah .


senario

..ramai yang dah kahwin berperasaan bujang dengan lain perkataan perasaan single mingle ..malam2 dok lepak lagi kedai mamak menonton siaran langsung bola sepak kat skrin besar contohnya...lupa dah jadi suami orang...lupa dah jadi bapa kepada anak2..,

gambar hiasan.


kenapa tinggal isteri di rumah...

kenapa tinggal anak2 ...

kenapa nak ikut budaya masih bujang lagi ?

memilih keseronokan bersama rakan di luar...?

apa itu perkahwinan sebenarnya..?

- keseronokan berkongsi bersama
- kesenangan kesusahan berkongsi bersama
- masalah kongsi bersama
- pendapatan pun kalau boleh kongsi bersama

..semuanya nak bersama termasuklah mandi manda...hehe.

barulah ada keseronokan bersama..itulah nikmat perkawinan sebenarnya.

pcl ; .. setia mendapingi pasangan...biar apa pun orang lain kata., isilah kekosongan yang ada..jangan sampai kekosongan itu diambil kesempatan oleh orang yang lain pulak !




13 comments:

  1. Nasib baik dapat suami yg tak der istilah lepak kedai kecuali ada urusan penting nak jumpa org...

    Lelaki belum kawen sibut pa & ma bila dah kawen rindu pulak nak berperangai macam org bujang...nasib baik dia tak pi lepak dirumah perempuan lain...hikhikhikkk...

    ReplyDelete
  2. perkahwinan kene la berpasangan...selalu teman isteri..keluar kene kdg2..

    ReplyDelete
  3. setuju tu bro..jangan biarkan kekosongan tu diambil kesempatan oleh lelaki2 hidung belang..itu yang kebanyakan terjadi pada hari ni.

    ReplyDelete
  4. Kami masih selesa betsama... :)

    ReplyDelete
  5. ramai mcm tu zaman skrg kan.....

    ReplyDelete
  6. kita tak rasa lagi alam kahwin . insyaAllah kalau ada jodoh . heheh

    ReplyDelete
  7. SEKALI SEKALA RASANYA TAK MENGAPA.. KADANG2 KENA JUGAK TINGGALKAN ISTERI KERANA MEMANG DIA TAKNAK IKUT.. MISALANYA MASA MAIN FUTSAL, BADMINTON ATAU PINGPONG, PUAS DAH AJAK SUPAYA TENGOK SUAMINYA BERAKSI, TAPI DIA NAK DUK RUMAH JUGA, NAK WAT CAMNE.. :)

    ReplyDelete
  8. hooo.. belum kahwin. tp leeza gunakan pesanan ini utk hari mendatang.

    ReplyDelete
  9. ajat yg ujung tu yg seram nk dengr....hehe

    ReplyDelete
  10. sya sokong ni PCL.. Queen mmg cukup x suka bila org dh kawin ni berlagak bujang.. melepak x sudah2 smp kul 2 3 pagi.. anak bini tido kat rumah sendirian.. kalau apa2 terjadi kat rumah mcm mana? jika sekali sekala mmg Queen tak kisah tp kalu jd rutin mmg agak melampau... kdg2 isteri ni malas nk ckp byk walau sbnrnya hati sakit bila suami keluar tu. tp terpaksa dlm rela jela...

    Alhamdulillah suami sya x begitu.. ke mana saja pasti dia akan bawa anak dan isteri sehingga kdg2 sya yg tak mahu ikut.. ;)

    ReplyDelete
  11. assalamualaikum pCl...nasib baik la hubby mama x mcm tu bersyukur mama hehehehe...:)

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.