Ice Skating..

Sunday, October 21, 2012 PCL 13 Comments







..
..layan Santai petang minggu..

Dan lagi..

Kami ke The Royale Ice Skating Rink @the curve..

Anak2 kata nak main luncur ais tapi nampaknya si ayah yang lebih..

Eh. .mana mamadiana?  hehe kesejukan eh..

Published with Blogger-droid v2.0.9

13 comments:

  1. tak pernah main ice skating... mkn aice cream selalu... hehe :p

    ReplyDelete
  2. wah@ tak pernah skating nih..boleh pergi nanti! hehe.

    ReplyDelete
  3. mamadiana permerhati jek tuh...tak caya? cuba jatuh mesti ada pompom gurl sengih..akekekkekekeke

    owh pcl ice skating ni dah buka di the curve erk...baru tau nihh.. ;)

    ReplyDelete
  4. wah, bestnye main ais.. huhu, seumur hidup xpernah main ais ni =)

    ReplyDelete
  5. SUSAH KE SENANG MAIN ICE SKATTING TU? PCL ADA JATUH TAK?

    ReplyDelete
  6. assalamualaikum PCL....bestnya pi main ice skating ni...:)

    ReplyDelete
  7. kat the curve tak penah pi lg..

    ReplyDelete
  8. @fairus:sebelum pandai kena jatuh dulu...hahaha..

    ReplyDelete
  9. @Bitt (double IS): 1st time main kat situ..npk mmg cam baru.

    ReplyDelete
  10. wah, baru ari ni nampak kesosialan abg PCL.hehehe

    ReplyDelete
  11. xpnah men tp akn kmpul duit p anak beranak

    ReplyDelete
  12. Takut nak main ice skating takut berdebub atas ais.

    ReplyDelete
  13. Ramai orang takchujung minggu?

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.