Mengisi Kekosongan...

Wednesday, October 17, 2012 PCL 6 Comments

Published with Blogger-droid v2.0.9


makan roti nan bersama ayam tandori memang sempoi...lagi best kalau makan kongsi2..haha

ini adalah aktivi mengisi kekosongan perut .....mana nak kenyang makan moi sup jer kan...

makan moi @ bubur tengahari tadi hanya tahan kejap je kenyangnya...

pcl ; rezeki mamak lah malam nih....



6 comments:

  1. roti nan pon dah kenyang...hari tu makan 2 keping...mcm nak meletop perot..kenyang gler...

    ReplyDelete
  2. Saya suka juga roti nan dan Tandoori ni, cuma kekadang yg kat kedai mamak tu, Tandoorinya kaler merah. Saya takkut nak makan!

    ReplyDelete
  3. lawan dengan horliks panas kaw... baru kenyang!

    ReplyDelete
  4. cedapnya/...nn ngan tandoori kat hussain SP mmg marveles...try dah???

    ReplyDelete
  5. asalamualaikum pCL...best nyer...:)

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.