Risau...kalau selalu balik kampung?

Thursday, October 25, 2012 PCL 7 Comments


....
Pepagi tadi kami bersarapan di Pekan Baru Sg Petani...seperti gambar di atas.

Restoran  terbaik di antara restoran2 nasi kandar seumpamanya di sini..ramai manusia  berpusu2 mendapatkan makanan berat termasuklah  kami sekeluarga..@9am

...orang kata "Sekali sekala takpa.." dan inilah istilah yang kami guna bila sesekali mengahadapi keinginan..nafsu makan!

Cakap pasal makan,  kira ok lagi tapi kalau cakap pasal 'kuat makan' memang agak sensitif bagi sesetengah orang..

Saya sendiri jeling juling kepada  DIana..

"awak pun sama"...katanya. Haha.

Tapi yang bestnya..bila jumpa kawan lama kat situ..dia cakap saya tak berubah..haha mungkin dia sudah rabun agaknya.

Pcl;..SP tengah hujan lebat nih sejak jam 4.05pm.

Published with Blogger-droid v2.0.9

7 comments:

  1. APA BEZANYA DENGAN NASI KANDAR DI KEDAI MAMAK YANG LAIN SELAIN DI PENANG?

    ReplyDelete
  2. bestnya jalan2 cari makan..lepas ni kena banyak senaman la pulak hehe

    ReplyDelete
  3. @fairus:Di Penang sy taktau tp di SP nie memang kesedapannya tak leh nak citer, mai sini kita sama2 pekena...kalau kat Melaka ada ke?

    ReplyDelete
  4. bro ni awet muda tu..tu yang dorang cakap tak berubah tu..hehehe

    ReplyDelete
  5. assalamualaikum PCL....seronoknya dah makan nasi Kandar pepagi...:)

    ReplyDelete
  6. PCL menten senyum sokmo. Tuh yg awet budak.. Har3

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.