Selasa....selesa..

Tuesday, October 23, 2012 PCL 13 Comments

Published with Blogger-droid v2.0.9


"....pi mancing memang best ni kat sini...haha .."

sambil tu singgah2 ke 'halaman' anda...

kalau ada rezeki kat sini boleh buat lauk ....malam ni 'kami' akan balik ke kampung mamadiana...

pcl cuti awal daa....jangan jeless !!








13 comments:

  1. Wah cuti awal nk p pncing?? Pancing udang eh :)

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum PCL...wah cuti awal nak balik kg yer... selamat hari raya aidil adha PCL n kirim salam kat mamadiana yer...:)

    ReplyDelete
  3. Salam, Hmm bestnya tempat ni.. kat ne ek.. teringin nak mancing kat situ.. ikan pe ade agaknya.. :)

    ReplyDelete
  4. Tempat ni sbnrnya kaw dilarang memancing..dilarang sbb banyak ikan atau sebaliknya...huhu..konpius aii! !

    ReplyDelete
  5. Selamat Pulang Ber Hari Raya

    ReplyDelete
  6. pergh..bestnya..kat mana ni bro??

    ReplyDelete
  7. LAMA BENAR SAYA DAH TAK PERGI MANCING..

    ReplyDelete
  8. berblogwalking sambil memancing..ada manfaatnya jugak kan..
    tapi kalau tunggu je pancing di ngap..huhu..bosannya...

    ReplyDelete
  9. PCL, lawanya tempat ni. saya suka!!!

    ReplyDelete
  10. memancing? sorang je? best la dapat cuti awal ya pakciklie... hehe... deno ni pulak cuti 3 hari je... pastu admit balik... huhu

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.