Semangat Pagi.

Tuesday, October 16, 2012 PCL 10 Comments

Semangat Pagi !

...hehe bukannya selamat pagi..., Asalamualaikum wbt.




Selalunya, ada kejayaan dan kegagalan dalam kehidupan seharian...

jangan ikutkan hati..

Yang terpenting adalah sikap kita menghadapinya dan terus maju.



pcl : ...dah sarap belum nie ??

...solat duha??




 

10 comments:

  1. :D

    betul betul..

    (pun selalu ingat , kalau ada prob , jgn ikut hati sgt..)

    ReplyDelete
  2. selamat pagi PCL...mulakan hari kita dengan Bismillah ^_^

    ReplyDelete
  3. solat dhuha salah satu cara untuk Allah byk bantu dlm kehidupan...

    ReplyDelete
  4. tu la...terbabas jugak td baca..'selamat'..rupanya semangat...

    Jgn putus asa kn.....

    ReplyDelete
  5. sarapan + lunch menu yg sama

    ReplyDelete
  6. semangat pagi dan selamat pagi sekali utk pcl.hehe

    ReplyDelete
  7. semangat pagi mmg perlu.. kalau xde semangat pagi alamatnya smp ke petang layu jer...

    ReplyDelete
  8. assalamualaikum PCL...betul2 tu suka sesangat...:)

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.