Semangat Selepas Tengahari !

Tuesday, October 16, 2012 PCL 10 Comments

..semangat petang lah tuuu... :))

Jangan tertawa melihat orang jatuh, tetapi sebaliknya insaf bahawa kita sedang berjalan menempuh liku-lekuk jalan yang sulit. 

Kalau kita selamat, bersyukurlah. (syukur alhamdulillah)

dan dari kejatuhan/kegagalan itu, ada orang yang dapat bangun kembali.

tetapi ...yang amat sayang sekali ialah jatuhnya  yang tidak dapat bangun semula.


pcl ; ini bukan istilah, ..jatuh katil dan bangun semula ye..

so, semangat tengahari ini setelah menghirup sup yang dibuatkan oleh si dia..na

..>>http://mamadianasajacaripasal.blogspot.com/2012/10/sup-bakso.html

jam 2.30pm ..ada training plak...huh!!..zass..




 

10 comments:

  1. hiidup umpama roda.. ada masa di atas ada masa di bawah... kalau org jatuh kita juga suatu hari nnt boleh jatuh juga.. yg penting terus berusaha dan jgn sombong... :)

    ReplyDelete
  2. tumpang amik semangat dgn pcl la.kita mood ngntuk ni.haha

    ReplyDelete
  3. semangat2! deno pun tengah semangat buat rawatan kat spital ni... huhu :)

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum PCL...wah sedapnya mesti kekenyangan tu...:)

    ReplyDelete
  5. assalamualaikum PCL...sedapnya Mama Diana masak sup Bakso tu...:)

    ReplyDelete
  6. Dah kenyang senang hati jgn berat mata ye...

    Selalu pahat kat hati walau berkali gagal kena bangun semula kerana pengakhirannya pasti ada sesuatu yg manis.

    ReplyDelete
  7. jatuh terduduk pun sakit jugak PCL!

    ReplyDelete
  8. orang yang jatuh dan terus bangun semula adalah orang yang tak tau mengenal erti putus asa :)

    ReplyDelete
  9. btol tu PCL..jgn satu hari nt bila kita jatuh, org gelakkan kita...dunia ibarat roda..sekejap diatas...sekejap dibawah..

    ReplyDelete
  10. tapi kalau orang tu jatuh terjelepok kerana asyik membaca SMS, macam lucu pula..=p

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.