A homemade steamboat..

Saturday, November 17, 2012 PCL 15 Comments



..
..Meh makan steamboat. ...bajet nak kurangkan makan2 kat luar...semua jenis makanan febret nak cuba buat sendiri kat rumah..

Terbaiklah mamadiana...

Boleh lawan Johnny's Steamboat eh?..
Published with Blogger-droid v2.0.9

15 comments:

  1. assalamualaikum PCL...sedapnya tengok steamboat ni...:)

    ReplyDelete
  2. hebat! kompom buleh lawan. Johnny's pon ramei pekerja asing yg x paham bahasa kita pon...

    ReplyDelete
  3. ELOKLAH MASAK DI RUMAH SAJA.. JIMAT JUGA..

    ReplyDelete
  4. ohh yeahhh.. hiiii
    mmg best buat sndiri.

    ReplyDelete
  5. wah bole belaja ni.huuhu..abg PCL da tkar header ea. br dpt terjah ni

    ReplyDelete
  6. salam PCL. apa khabar? sihat? lama tak jumpa. wah, sedap nmpk stimbot. hehe. mmg kalah johnny.

    ReplyDelete
  7. KC biasa buat steamboat sendiri kat rumah. Lebih jimat. Lebih berkhasiat.

    ReplyDelete
  8. saya nak cari bakal isteri macam ni la.... doakan saya ye bro..

    ReplyDelete
  9. dah lama tak pekena steamboat.. ;)

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.