ATV : Aktiviti Sempoi di Banting...nampak macam menarik ?

Wednesday, November 28, 2012 PCL 16 Comments

[update]...Sabtu pagi minggu ni, 10am...percubaan pertama

...di kebanyakan tempat  negara kita amnya, bila petang je hujan akan turun..*alhamdulillah ...ni pon tengah hujan...

Hujan adalah rahmat Allah, Jangan dicela datangnya, terimalah dengan penuh syukur dan sabar, persiapkan diri menerima rahmat Allah .



sedikit peringatan pada diri... terkadang ada juga terbabas dari mulut ini ketika kita tidak berkehendakan datangnya hujan tersebut.. *cepat2 ber istighfar..


hari minggu datang lagi...insyaAllah, niat saya nak beriadah  bersama keluarga, ...nak 'tunggang' ATV pusing2 kampung.



All-terrain vehicle (ATV)



hiasan dari google.

seperti dalam gambar kat atas tuuu.., nampak macam menarik ...kira adventure jugaklah di awal2 musim cuti persekolahan anak2  nih..depa memang teruja !!,

..tak perlu cari jauh2...kat Banting nih pon ada disediakan perkhidmatan sewa ATV.(Aktiviti ATV  menyusur kawasan kampung merupakan yang pertama seumpamanya di Malaysia).

saya kurang pasti dengan kosnya, ....takpa...biar saya cuba dulu,  tunggu entri akan datang untuk maklumat teperinci....insyaAllah.




16 comments:

  1. TERINGIN JUGA NAK NAIK ATV MACAM TU..

    ReplyDelete
  2. pergh..macam best je atv tu...

    ReplyDelete
  3. assalamualaikumPCL...wah !!! satu xtvt yg menarik ni...;)

    ReplyDelete
  4. wah nak juga aktiviti mcm ni

    ReplyDelete
  5. haa..kat banting jerk...dekat la gan umah sy...nnti dah pegi jgn lupe citer yer...nk try jugak...heheheh :)

    ReplyDelete
  6. wah...
    bestnya!!^___^
    best juga hujan, dapat tido dgn lena..=p

    ReplyDelete
  7. perggh, best tu ATV.. nak cuba gak =)

    ReplyDelete
  8. menarik tu PCL..

    *ayie suka hujan dan main hujan,hehe

    ReplyDelete
  9. best.. best.. ai suka xtvt lasak cenggini.. ;)

    ReplyDelete
  10. info utk yg berminat nk join. ..caj std track Rm35 / 30minit caj yg dikenakan..tp kalau nk package track lasak Rm135/2jam sorang.

    ReplyDelete
  11. saya belum nyoba kayak gni tapi kayaknya seru bgt ...

    ReplyDelete
  12. wah, seru ih kayaknya main atv

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.