Beli sendiri tak sedap !...

Wednesday, November 14, 2012 PCL 16 Comments

... FREE  jugak yang ditunggu...hehe.




...baca  perbincangan di fbgroup KKA , Uncle Dato' LF nak bawak durian ke gatehring blogger di Lavender Heights Senawang NS, (18hb ni).

emmm...macam menarik jer kan.

(insyaAllah... saya akan pergi ke perjumpaan tersebut)



16 comments:

  1. menarik tul gambor ....

    ReplyDelete
  2. Kakcik tak dapat turut serta dalam pertemuan itu... :(

    ReplyDelete
  3. Header baru hmm...menarik, best nyer, sodapnyer...

    ReplyDelete
  4. Sedapnyer... kuning warnanya buatkan air liur Queen ni meleleh PCL... Seb baiklah sdg mengandung.. kalo x mau Queen balun berbiji-biji... bila preggy ni mkn seulas dua cukuplah.. ;)

    ReplyDelete
  5. kuningnya durian tu...durian free yg sedap bertambah sdp la sbb free...hihi

    ReplyDelete
  6. APE2 YG FREE MEMANG SEDAP!HEEE

    ReplyDelete
  7. perghhh sedapnyaa.....

    ReplyDelete
  8. alahaiii..musim durian dah ekk? waa..kuning nye durian tu,,. :D

    ReplyDelete
  9. PERHH.. TERBAIK DARI LADANG DURIAN.. :)

    ReplyDelete
  10. assalamualaikum PCL...sedapnya tengok isi durian tu kuning nyer...;)

    ReplyDelete
  11. selamat bergathering dan makan2 pulut durian.....:-)

    ReplyDelete
  12. durian..?
    ok.. larik jauh2.. ;)

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.