Dataran Nilai : Karnival Rakyat Sejahtera 1 Malaysia 2012

Thursday, November 08, 2012 PCL 8 Comments

(untuk makluman kepada pembaca di sini..)




emm...dah lama saya tak sempat beramah mesra dengan para deejay yang sememangnya peramah *walau kebanyakan dari mereka belum pernah bersua muka..

dah dekat dengan kawasan sewaktu dengannya ...apa lagi nak ditunggu orang2 Negeri Sembilan, Melaka, dan Selangor....bersama kita memeriahkannya pada 9 hingga 11 November ini di Dataran Nilai.

Jumpa Di sana nanti, insyaAllah..

Untuk makluman : Penyampai Rasmi HotdeejayFm dan Krew bersama anda di sana.


 ( untuk mendengarkan radio atas talian @ online radio )

Link Website 1::http://hotdeejay.blogspot.com/

Link 2 :~♥ http://69.65.47.132:8000/listen.pls


Karnival yang lepas di tempat sama : (untuk rujukan)

http://www.pakciklie.com/2012/07/karnival-mesra-rakyat-di-dataran-nilai.html

http://www.pakciklie.com/2012/07/dataran-nilai-malam-mesra-rakyat.html


sekian, terima kasih.


8 comments:

  1. wah best lah, PCL nie dah macam deejay la

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum pcl....info yg menarik ni....:)

    ReplyDelete
  3. thanks share this information :)

    ReplyDelete
  4. Kajang-Nilai dekat je boleh intai2 nanti.

    ReplyDelete
  5. tak pernah lagi sampai ke sini..macam menarik je..

    ReplyDelete
  6. mesti jem. malas nak g tp tingin nk p :D

    ReplyDelete
  7. Menarik.. macam2 aktiviti ade..

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.