petik lah !

Wednesday, November 28, 2012 PCL 8 Comments





8 comments:

  1. assalamualaikum PCL....wow !!! sedapnya dah masak mangga ni...;)

    ReplyDelete
  2. WAH petik cepat buat cicah sodap tue

    ReplyDelete
  3. Omak ko...alahai...kus semangat.

    Pilih2...yang kuning tu best tapi yang belum kuning tu lagi best kalau cicah dengan kuah rojak!

    ReplyDelete
  4. perghh sedap tu.. mangga cicah kuah rojak. alahai sedap!

    ReplyDelete
  5. adeh..kalau tangan ni boleh keluar dari pc , nak jugak petik..hehehe

    ReplyDelete
  6. KALAU ORANG PUNYA, JANGAN MAIN PETIK JE.. :)

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.