Rambai...bukannya lambai !

Friday, November 30, 2012 PCL 12 Comments

 suka buah ni ?


selalunya lah rasa dia masam...itu yang saya selalu 'terkena'.

kalau dah  beli, tak makan dengan bijinya rasa rugi la plak...tapi kalau dah makan...hemm tau2 aja lah...boleh buat sembelit  !

sudah berpuluh tahun  saya tak beli...tak makan buah rambai...alkisahnya.

tak teringin langsung..hurm..

patutlah anak2 tak kenal nama buah ni.





12 comments:

  1. Assalamualaikum PCL

    suka...kalau yg manis...he he

    ReplyDelete
  2. sedap2... suka juga mkn ni.. tp xdelah suka sgt2.. ;)

    ReplyDelete
  3. saya sebiji telan..patsu buang..telan buang haha..takut sembelit tp nak juga telan..

    ReplyDelete
  4. kategori buah macam ni yang sedap ialah langsat dan duku..hehehe

    ReplyDelete
  5. salam pcl
    Melambai lambai untk singgah ke teratak TA..
    Suka rambai erk?

    ReplyDelete
  6. deno selalu juga makan.. pokok buah rambai ni ada kat umah nenek deno... memang masam.. hihi

    ReplyDelete
  7. Kecik2 dulu semua bedal bila dah besar dan pandai beli sendiri rasanya mungkin pilihan terakhir kot...aina tak suka masam.

    ReplyDelete
  8. cerita pakjoe datang terjah di blog nie... 4 c joe bg dekat blog nie cute,cun,comel,cantik niceeeeeee entry ..terjah sini sama k ada mcm2 tip tuto pakjoe nk kongsi dgn tuan blog..lg 1 klo tuan blog bg komen dekat blog pakjoe sekali pakjoe kn bls blk komen dekat blog..chat blog tidak dikira nie,http://pakjoe-pakjoe.blogspot.com/2011/12/korang-semua-jomlah-join-this-group.html

    ReplyDelete
  9. assalamualaikum PCL...sori la tersilap komen tadi lain n3 lain komen nyer...;)

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.