Bekas pemain bola sepak Kedah dengan bisnes nasi kandarnya.

Tuesday, December 18, 2012 PCL 17 Comments




..
terletak betul2 di tepi simpang lampu isyarat Bedong, jalan utama dari Sp ke Gurun.
..
Nasi Kandar Naina Mohd, gerainya sentisa dipenuhi pelanggan yg meminati nasi kandar
anika lauk pauk.
..
lihat saja periuk yg tersedia,  itu menandakan permintaan sangat tinggi dan terbukti sedap!
..
sy order nasi kandar gulai itik kampung. ...fuhh memang sedap. .lazat,  korang belum cuba belum tau rasa itik tu macam mana..lembut jer isinya.
..
info : Naina Mohd adalah bekas pemain bola sepak ketika Kedah muncul Juara Piala Malaysia 1990.
Published with Blogger-droid v2.0.9

17 comments:

  1. bsr2 periuk .. menggambarkn rmai pelanggan ^^

    ReplyDelete
  2. mohon tuan blog belanja. hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. bai : mmg nk mkn lg sblm blk banting..sana susah nk cari nasi kandar yg sedap. jom lah apa slhnya mkn ramai2.

      Delete
  3. Nasi kandaq warna kuning memang best.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nasi minyak kuning mmg best tp sy suka lauknya..mkn dgn nasi putih pon tak kesah..

      Delete
  4. Tu dia...ini kalau pekena sepinggan memang terlentuk leps tu.hehehe

    ReplyDelete
  5. diorang pon dah jd cam artis.

    ReplyDelete
  6. Mamak eh.. Masa tu sy bru 3thn. Jd xkenal siapa orgnya..

    ReplyDelete
  7. tudia edabak periuk belangga...

    ReplyDelete
  8. tuan blog & bloggers,

    mmg sedap dan lazat. Line clear pun kalah. Tp suasana kedai yg byk lalat harus di ambil perhatian oleh mamu naina.

    Juga sttaw minuman yg te cycle. Tidak seharus dibuat befitu,

    harap mamu naina dpt selesai 2 masalah yg disebut.

    Sekian.

    FM

    ReplyDelete
  9. emmm... nasi kandar... lama tak makan.. deno suka ayam madu :)

    ReplyDelete
  10. wuiii...banyaknya periuk!! dekat je dengan umah kedah saya nih. balik kampung nanti boleh singgah!

    ReplyDelete
  11. aish.. mengidam2.. -,-'

    ReplyDelete
  12. assalamualaikum PCL...wah meriahnya mesti sedapkan...:)

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.