Penjual Ayam Kampung..

Sunday, December 16, 2012 PCL 8 Comments


..
...beginilah,  kalau di kampung sekali pun nak makan ayam kampung kena beli jugak..
..nak makan ayam peliharaan sendiri kalau ada pon semunya dah pencen..ayam pencen hanya sesuai buat masak rendang jer..tu pun nasib kalau toknek ada bela haha..
penjual ayam kampung ni nampak sempoi jer,  kelihatan tenang menghabiskan rutin hidup,...park motor depan kedai kopi. .sambil makan sembang2 pon bisnes jalan..
Published with Blogger-droid v2.0.9

8 comments:

  1. xpernh tgk org jual ayam kampung cmnih,,,huhuh

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum PCL...yer la x pernah tengok lagi penjual ayam kg mcm ni...;)

    ReplyDelete
  3. BEST JUGA SEKALI SEKALA MAKAN AYAM KAMPUNG.. :)

    ReplyDelete
  4. tu macam ayam belanda je? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. GB : tinggal ayam belanda je..ayam kpg msia laris!

      Delete
  5. kalau rasa nak makan ayam kampung, deno ajak ma pergi umah nenek.. biasanya nenek selalu buat gulai ayam kampung... best! :)

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.