Plan nak mancing kat Penang.

Saturday, December 15, 2012 PCL 5 Comments




..
...dah pusing satu Penanag. memang cukup satu hari kalau mai sat2 saja...lagi pon tempat kita cuma jenguk2 pon jadilah..baru cuti bulan lepas mai sini..
perjalanan kami terhenti di Padang Kota Lama...hujan, mak mertua dan makcik teringin melabuhkan pancingnya yang sentisa tersedia dalam boot keta..
aku, mamadiana...cam dah tawar hati nak mengail...dah lama sangat, boleh katakan pencen memancing!
best jugak lepak sini time angin kuat.  "...jangan kena pukui ribut dah la...nauzubillah ".
Published with Blogger-droid v2.0.9

5 comments:

  1. Penang ni mai ronda satu hari pun bolehhabis..:-)

    ReplyDelete
  2. Padang kota? Teringat kenangan.. Moga angin xkencang dan jaga diri ye PCL

    ReplyDelete
  3. WAH.. BERCUTI KE PENANG YE.. TERBAIK..

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum PCL....aduh !!! gerun tengok air tu bergelora...:)

    ReplyDelete
  5. penang? dah lama tak pergi sejak kakngah deno habis blaja kat usm sana..

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.