Snap !

Wednesday, December 26, 2012 PCL 6 Comments





Snap a picture, choose a filter to transform its look and feel, then post to Instagram. 

– it's as easy as pie. It's photo sharing, reinvented.

Search my name : pakciklie

>Instagramtips  




6 comments:

  1. instagram..saya tak ada pun benda ni..hehehe

    ReplyDelete
  2. kita pun xde benda alah ni. Ada install tp xreti & xpernah guna pun.. hehe,

    ReplyDelete
  3. WAH DAH ADA INSTAGRAM.. BAGUS.. BAGUS..

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum PCL...wah dah ada instagram mama ada tapi jarang gunakan jer...:)

    ReplyDelete
  5. samrtphone boleh pakai mende alah ni kan.. deno takde mende ni, tepon biasa.. huhu :)

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.