Suami macam ni mesti kena buli kat rumah ?

Thursday, December 13, 2012 PCL 12 Comments



BAGI ORANG YANG SENTIASA NEGATIF PADA DIRI SENDIRI ATAU PADA ORANG LAIN SESUAI DIIBARATKAN BEGINI.

 AMBIL IKTIBAR ...



12 comments:

  1. mulut org mana bleh ttp ... heheh

    ReplyDelete
  2. Asal kita rasa benda tu munasabah dan tiada kesan negatif buat aje. Dok dengar pendapat org kita fenin.

    ReplyDelete
  3. SANGAT SETUJU.. MEMANG LAIN ORANG LAIN PENDAPATNYA. JADI APABILA KITA SUDAH MELAKUKAN SESUATU KERJA DENGAN BAIK, BERPUAS HATILAH.. BIARLAH ORANG NAK KATA APA PUN.. JANJI JANGAN TERLALU MENYUSAHKAN KITA..

    ReplyDelete
  4. buat apa yang terbaik..jgn dengar ckp org yg tau mengkritik saja

    ReplyDelete
  5. dgr ckp org je xboleh gak...

    ReplyDelete
  6. dri gmbr tuh, mmg byk persoalan yg brmain di minda org sekeliling.

    ReplyDelete
  7. macam² je tanggapan orang eh

    ReplyDelete
  8. kesimpulannya tak payah dengar cakap orang kan?

    ReplyDelete
  9. assalamualaikum PCL....manusia ni mmg mcm tu apa benda yg kita lakukn pasti ada juga yang tak kena nyer pada pandangan mereka...:)

    ReplyDelete
  10. ha'ah kan.. kdg2 kalau org tak kawen lagi dikatakan anak dara tua, bila dah kawen lama takde anak dikatakan mandul... mcm2...

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.