Dah ready !

Wednesday, January 23, 2013 PCL 10 Comments



Published with Blogger-droid v2.0.10

10 comments:

  1. fuh nak g gym ni..mesti ketak-ketak badan lepas ni PCL

    ReplyDelete
    Replies
    1. AK ; ...sebenarnya peralatan gym tu mmg dah ready dlm agensi tmpt keja sy nih..nk cari masa free..selalu tak jadi g gym.

      Delete
  2. wah.. bagus ni PCL.. jaga kesihatan... ;)

    ReplyDelete
  3. AJ kalau pegi gym berlari atas treadmill je la kot...
    Kalau nak angkat benda lain macam tak terdaya je...
    Heheheheh..

    ReplyDelete
  4. TERBAIKLAH.. LEPAS NI BOLEH BUAT KETUL2 KAT BADAN..

    ReplyDelete
  5. nanti berketul ketul lepas nih

    ReplyDelete
  6. assalamualaikum PCL...macam ni mmg cepatlah turun berat badan tu...;)

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.