Dah tak laku buah ni...

Thursday, January 17, 2013 PCL 4 Comments







..santai lepak depan rumah.
ada beberapa biji buah  pinang gugur,  so. ...siapa yang sudi nak pinang gua...haha.

:))

buah pinang ni kalau mahu,... ambil je  free! (siapa yang suka makan sirih pinang).



bila senyum  memang lawa !!  keh ..keh .


Published with Blogger-droid v2.0.10

4 comments:

  1. Ad lg ke org mkn buah pinang?nenek zmn skrg da canggih..

    ReplyDelete
  2. mak mertua akak masih makan sireh pinang lagi... pinangnya beli pulak tu kat kedai mamak India

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum PCL....bila nak guna baru tercari2 buah pinang ni...:)

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.