Jawapan : Segmen syok-syok teka gambar bil.3

Monday, January 21, 2013 PCL 13 Comments

Published with Blogger-droid v2.0.10





Jawapan : Segmen syok-syok teka gambar ialah TALI SKIPPING dan kita tidak ada peneka yang dapat meneka dengan tepat.

terima kasih kepada yang berkenaan kerena memberikan sokongan.

hadiah akan dibawa ke segmen yang akan datang.

p/s ...maaf tak ada klu, nampak susah nak jawab..hehe, takpa lain kali dengan soalan lain pulak..cuba lagi .


13 comments:

  1. ADUH.. SALAH.. INGATKAN TELUR TADI..

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum PCL..seronoknya siapa yg pantas tu...:)

    ReplyDelete
  3. Klu tak ada langsung.... hampeh :)

    ReplyDelete
  4. hahahhahha tali skipping, meh pinjam sat, nak wat blasah org

    ReplyDelete
  5. Sumpah kakcik tak dapat teka...

    ReplyDelete
  6. amek gmbr kat kayunya je mmg xdpt nak teka lgsg.. hahaha

    ReplyDelete
  7. eh, boleh teka lagi ke sekarang? heheheh~

    ReplyDelete
  8. tak sempat nak tengok & nak teka. hehehe =)

    ReplyDelete
  9. adeh..saya terlepas teka teki ni..hahaha..

    dah bertukar warna dah bro? tak jadi merah da?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boni ...template backgrounnd merah tak jadilah...

      Delete
  10. Tak sempat nak teka. Terlepas. Tapi saya tahu jawapannya. Hahaha

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.