Jawapan : Segmen syok-syok teka gambar bil.4

Thursday, January 31, 2013 PCL 11 Comments

Assalamualaikum... alhamdulillah..kalut aku dibuatnya sebab sat lagi nak masuk meeting,.. kita selesaikan apa yang tertangguh tadi, so ini gambar sebenarnya... mari kita tengok siapa yang kena..!! 


Keputusan Muktamad !



Published with Blogger-droid v2.0.10




JAWAPAN YANG TEPAT IALAH : 

PEWANGI KERETA (alat pewangi dalam kereta)


Tahniah kepada 2 orang peneka yang berjaya , sila lapor diri secepat mungkin  (pm alamat kat fb sy)

1; Azieazah ...dan

2; Fairus

11 comments:

  1. Heheehhe... Tembak tak kenalah... =P

    ReplyDelete
  2. KY tak sempat tengok gambar tadi, alih2 dah ada jawapan..

    ReplyDelete
  3. Yes! Terimakasih PCL.
    Ada rezeki saya pula kali ini... Alhamdulillah.

    ReplyDelete
  4. Perfume kereta.. Alololo comeynye munga-munga =)

    ReplyDelete
  5. Mcm mana boleh tak perasan...perfume keta kita samalah.......huwaaaaaa...
    hehe

    ReplyDelete
  6. la perfume kete ke...besar tuh :)

    ReplyDelete
  7. PCL. salam. pekaba? sihat? hehe. lama tak singgah sini.. perfume?

    ReplyDelete
  8. assalamualaikum PCL...tahniah2 yer...:)

    ReplyDelete
  9. ALAMAK.. BARU PERASAN LER...

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.