Kenapa begitu sedap sekali rasanya..?

Thursday, January 03, 2013 PCL 15 Comments



botol air mineral angkasa... pasti menjadi teman setia ketika di pejabat.

kering tekak !

dalam keadaan mengantuk kadangkalanya air diteguk untuk sistem penyejukan dalaman walau suasana sekeliling berhawa dingin..
..
kenapa begitu sedap sekali rasanya..?

layan mata dan hati..walhal rasanya sama saja dengan air mineral yang ada dipasaran..

... jangan keliru dengan air dalam botol yang jernih kerana isi kandungannya tidak semestinya air mineral , ..mungkin air paip atau air osmosis balikan (RO). Perhatikan label dibotol anda...

Jangan minum air paip   (air terus dari pili paip walaupun sudah dimasak).

Lenguh-lenguh badan mungkin adalah sala satu kesan sampingannya..



Published with Blogger-droid v2.0.9

15 comments:

  1. Macam-macam jenis air skrg ni..air mineral..air paip dirawat..air mata air.hehehe

    ReplyDelete
  2. Kadang2 kakcik 'menonggeng' teguk air terus dari kepala paip! :)

    ReplyDelete
  3. Sbb tu sy klu nak beli air kosong dlm botol, mst cri yg bertulis air mineral.

    ReplyDelete
  4. @kakcik... tabiat silam agaknya, tp takpa antibody kuat boleh lawan kebanyakan penyakit bkn mcm sy ni..

    ReplyDelete
  5. Air Angkasa tu kategori air mineral ke air RO ? :)

    Saya suka air zam zam :)

    ReplyDelete
  6. assalamualaikum PCL...wah dah berwajah baru blog ni cantik la..;)

    ReplyDelete
  7. @Afasz..ni la air mineral rasmi jabatan tmpt keja sy.

    @Daddy Ziyyad..konpom air mineral dari bawah tanah bkn dari angkasa.

    ReplyDelete
  8. @Mama Maszul , terima kasih.

    ReplyDelete
  9. nk beli air pun kena hati2 skrg ni... hmmm.....

    2, balas komen di entri leeza : roti2, cookies di the loaf mmg lazat kelihatan.. tp harganya pun lazat tau...

    ReplyDelete
  10. macam tak pernah nampak pon brand angkasa ni. mata sy kero agaknyer.. hehe.

    ReplyDelete
  11. @Leeza, tiap kali dtg komen pon ok...

    @cik Gee , air mineral brand angkasa adalah limited...bukan utk pasarantu pasal tak npk kat luar..

    ReplyDelete
  12. cantik botol nye yer..
    warna botolnye pun bule tambah selera untuk minum kan

    ReplyDelete
  13. macam-macam jenis air mineral skrg kan..

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.