mesti ada sebabnya...

Tuesday, January 15, 2013 PCL 13 Comments


aku...

kalau makan kat rumah orang lain *rumah sedara mara ke contohnya.. mesti makan lebih banyak, tapi biasanya kat rumah sendiri plak sejak kebelakangan nih ...makan sikit je, kekadang tu ada jugak kena sindir  dengan mamaD...walaupun dia tau aku ni macam mana.

"ye lah, kita masa tak sedap !"..katanya.

aku punya alasan tersendiri : ....ada rasa kesian kat orang , susah payah depa  masak untuk kita sebagai tetamu yang khusus dijemput untuk makan-makan.

susah.. nak jaga perasaan orang, apa lagi yang tersayang..

@rumah pakcik ...makan malam sabtu lepas.




Published with Blogger-droid v2.0.10

boleh baca lagi...klik sini.

Kenapa Isteri Merajuk !!





13 comments:

  1. Klu tgk lauk2 tu,mestilah berselera habis nie.

    ReplyDelete
  2. Saya, kalau sedap, kat rumah org ke, kat rumah sendiri ke, mmg banyak makan...hahaha

    ReplyDelete
  3. Org dah masak susah2 tu kita makan ajelah .... ngeee

    ReplyDelete
  4. Sedapnya nengo lauk pauk tu....

    ReplyDelete
  5. Suami kakcik pun suka sangat puji masakan orang lain depan isteri dia! :(

    ReplyDelete
  6. kalau sedap.. eeemm.. makan sampai kenyang.. hehehe.. ;)

    psstt: lama tak singgah sini..

    ReplyDelete
  7. SAYA IKUT SELERA LA.. KALAU AGAK KENYANG MAKAN SEDIKIT JE TAK KIRALAH DI MANA PUN, RUMAH ORANG, KEDAI ATAU DI RUMAH SENDIRI..

    ReplyDelete
  8. hehehehe.. nak kena pujuk tu bro..hehehe

    ReplyDelete
  9. aduhai..menggoda perut sungguh.. kalau sampai begini hidangannya mmg tak patut kalau makan sikit.. hahaha..

    ReplyDelete
  10. em sedapnya.... terliur deno tengok :)

    ReplyDelete
  11. byk nye lauk PCL :)
    sedap nye

    ReplyDelete
  12. Pernah Ak g umah orang makan sampai habislah nasi umah orang tu..hehehe sape suh masak sedap sgt kan.hehehe

    ReplyDelete
  13. assalamualaikum PCL...wah sedap nya lauk pauk tu...:)

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.