Nipis dan rangup..!

Monday, January 07, 2013 PCL 10 Comments


kredit gambar.

Kalau nak dikira untung makan, ...kena lah beli yang tebal ..

tapi nak rasa yang tak puas makan satu...dapatkan yang nipis dan rangup !

pernah makan?...sedap?...berapa sen sekeping kat tempat korang ?

@Banting...masih lagi 50 sen satu..

Published with Blogger-droid v2.0.9

10 comments:

  1. sy suke apam garing nie....tp mengenangka regenya yg erk...mmm, mcm tak berbaloi pun ya....

    ReplyDelete
  2. MEMANG KEGEMARAN NI.. KALAU PERGI PASAR MALAM MEMANG KENA BELI.

    ReplyDelete
  3. @faraherda, adakalanya keinginan mengatasi segalanya..hurmm

    ReplyDelete
  4. @fairus, ...kena beli yess!!

    ReplyDelete
  5. assalamualaikum PCL...memang sedap ni kat jb ni pun harganya 50sen sekeping...:)

    ReplyDelete
  6. wah web design baru menarik la..
    berbalik kepada apom balik nipis dan rangup sedap sangat kalau jagung lebih...

    ReplyDelete
  7. mmg sedap ni, tp dh lama x makan. lg pon jarang dah jumpa org jual apam nipis2 ni.

    ReplyDelete
  8. wah sedapnya.... kat sini RM1

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.