Pot baru...sumber inspirasi baru !

Saturday, January 19, 2013 PCL 6 Comments




Published with Blogger-droid v2.0.10


...staf lain pindah dengan banyak barang nak dibawa, aku selamber jer , 'lenggang kangkung'...semua dokumen dalam komputer ...haha paperless gitu!...hakikatnya nampak sangat aku tak banyak kerja...tapi sebenarnya ...memmey ar !

Isnin depan bermula kerja di pot baru, semoga aku dapat sumber inspirasi berlainan....




6 comments:

  1. Wah ..kitorg pindah opis last year seminggu tutup kdi tau..pcl kje mne ni mcm beh je xde paper..ad vacant?

    ReplyDelete
  2. @MAY; ..keje sementara ada tp tetap blm ..

    ReplyDelete
  3. cantiknya opis...ni mesti best bila keje...tenang je rasa...

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum PCL...wah berpindah opis baru yer..;)

    ReplyDelete
  5. Semangat baru aaaarrr, kan? kan?

    ReplyDelete
  6. Wah, Semartnya ofis tu PCL.. Bestnye kalau dpt kerja dlm suasana baru =)

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.