Set cucuk?.. udang!

Sunday, January 27, 2013 PCL 15 Comments


..
...sekarang ni pcl bersama keluarga adik berada di sekitar kedai-kedai Nilai 3..
..
tengah tuuggu depa membeli blah, pcl bekenan satu set plate nih...boleh serve ke kengkawan yang bertandang kerumah kami..hehe
Published with Blogger-droid v2.0.6

15 comments:

  1. wah..menarik la..kat langkawi ni NAL tak pernah jumpa lagi...

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum PCL....best n murahnya...:)

    ReplyDelete
  3. wah menarik nie... pcl suka ke org umh y suka tu.. hehe... mmg murah...

    ReplyDelete
  4. Kenapa dinamakan sebegitu?

    ReplyDelete
  5. @NAL , rasanya ada kot..sebab kat sini ngan sana lbh kurang je barangan dia..

    @mama maszull, ..boleh la kena pandai cari kedai jgk..compare harga.

    @Pn. Sheila, ..sy suka tgk2 je n keluar duit..haha.

    @set utk hidangan cucoq udang agaknya..ada mangkuk kecik utk letak kuahnya.

    ReplyDelete
  6. laaa ingatkan ada gambar udang tadi. ahhaha, uniknya nama

    ReplyDelete
  7. TAPI SEBENARNYA CUCUK UDANG ATAU CUCUR UDANG?

    ReplyDelete
  8. pinggan tu hanya untuk cucur udang sahaja.

    ReplyDelete
  9. cucuk@cucur? jauh jarak "K" dengan "R" :)

    ReplyDelete
  10. mati2 saya ingat harga cucuk udang 1 set rm6.90...hihi

    ReplyDelete
  11. cantik la set nih..kalu dihidangkan kepada tetamu mmg nmpk cantik dan eklusif gitu!

    ReplyDelete
  12. ingatkan makanan tadi pcl :)

    ReplyDelete
  13. Murahnya PCL..
    Lama tak gi Nilai 3....

    ReplyDelete
  14. ape nama kedai ni? share2 lah..nilai 3 ni kan besarrrr...ehehe.

    ReplyDelete
  15. @qyst zuh ,...nanti sy tanyakan mamaD, dia mesti ingat kedai tu ...

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.