Yang mana satu sudu teh ?

Sunday, January 13, 2013 PCL 5 Comments


....Santai petang dengan menajar anak buat kek cawan .

sungguh klasik rasanya bila sebut kek cawan, ...emmm 'cup cake' lah !

adalah guru yang mengajarnya tapi bukan mamaD, dia pun dah lama tak buat kek kat rumah...last sekali, dua minngu lepas buat bengkang kelapa muda (kalakatar).

bila Hanis Umairah bertanya..."yang mana satu sudu teh, mama ?"

nampak mamaD teragak-agak...tu la pasal , dah lama sangat buat kek tak guna sukatan biasa, main boh saja ! haha.







Pengalaman macam ni tak selalu dapat, depa ni sebenarnya  kena hukum paksa belajar buat kek dari seseorang ! , mau tak mau kena turutkan juga...bila lagi kan !

akhirnya....sungguh memuaskan hati. boleh buat lagi !!


Published with Blogger-droid v2.0.10

5 comments:

  1. Wah, bestnya buat muffin eh? Nak sikit =) hehehe, sudu teh eh? bukan sudu kopi?? kehkehkeh

    ReplyDelete
  2. wah bestnya..nk tgk hasilnya pcl..hikhik

    ReplyDelete
  3. Boh la gambar kek yang dah siap tu. Buat cupcake perasa oren ker?

    Sudu teh ada sudu kecil tu kan?

    ReplyDelete
  4. wah bagusnya... deno pun skrg perlahan-lahan belajar nak buat kek cawan ni :)

    ReplyDelete
  5. assalamualaikum PCL...wah seronoknya sama2 membuat kek tu..;)

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.