Aku yang kena perabis..

Thursday, February 28, 2013 PCL 13 Comments

..
depa ni selalu je rasa lapar...dah jauh  malam...dah nak tidur pon tapi kena makan jugak ..makan di luar jadi pilihan...mana?
..
kedai mamak lah!
..

p/s.....selalu order lebih tapi abah yang kena perabih..hurmm.

Published with Blogger-droid v2.0.10

13 comments:

  1. hehe..teringat arwah ayah. Ayah saya pun bila anak-anak yang tak habiskan, ayahlah tukang perabis kan.

    ReplyDelete
  2. camana badan ketua keluarga tak berisi..haha

    ReplyDelete
  3. assalamualaikum PCL....bagus la ada yg tolong perabiskan x payah membazir...:)

    ReplyDelete
  4. hi hi hi...saya pun selalu begitu...suruh betterhalf yang habiskan...

    ReplyDelete
  5. Depa sayang kat abah depa la tu...tu suruh perabeh....... :D

    ReplyDelete
  6. KENALAH PERABIH.. NANTI MEMBAZIR PULAK.. :)

    ReplyDelete
  7. saje je nk suruh abah dia mkn bnyk..hehe

    ReplyDelete
  8. pakciklie sama mcm abah deno, hehehe

    ReplyDelete
  9. best woo ngeteh mlm2 he3

    ReplyDelete
  10. Kita geng la PCL.....
    AJ pun selalu jadi perabis makanan...

    ReplyDelete
  11. abah saya salalu xyah order makanan dia tunggu kami punya makanan yang x habis dia kasik habes.

    ReplyDelete
  12. MV pun selalu tolong habiskan makanan..huhu..last2 bdn yg naik

    ReplyDelete
  13. Samalah...klu saya dan anak2 mkn tak abis....hubbylah yg tolong licinkan...membazir katanya....hehe

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.