Besarnya Padang ni..?

Wednesday, February 13, 2013 PCL 17 Comments

..
saya masih tercari- cari di mana padang itu!

..
walau tak jumpa tapi ramai yang mengakui nama tempat ini seperti namanya.

..

Published with Blogger-droid v2.0.6

17 comments:

  1. mungkin "padang" itu merujuk kepada kawasannya :)

    ReplyDelete
  2. tempat anda berdiri itulah padang, selamat membeli belah..

    ReplyDelete
  3. ceh ingat padang bola tdi..yeye BK dah smpai dulu dri PCL.BK laz g sne time plkn je..bez tau

    ReplyDelete
  4. sepanjang perjalanan sebelum sampai, boleh nampak ladang tebu kat kiri kanan jalan. mungkin nama tempat tu sempena luasnya ladang tebu (atau dataran) kat area situ kot...

    ReplyDelete
  5. Padang besarnya dah jadi bandar PCL.

    ReplyDelete
  6. Hahaha.. Sabar jelah PCL ni.. Tak jumpa eh padang yg besar itu :)

    ReplyDelete
  7. HUJUNG TAHUN LEPAS DAH PERGI SINI.. :)

    ReplyDelete
  8. Memang tak jumpa pun padang nya...
    Yang nampak periuk belanga...
    Hehheheh..

    ReplyDelete
  9. kampung saya di Rembau namanya Kg Padang Lebar...saya pun tak nampak mana padang yg lebarnya..haha

    ReplyDelete
  10. tak prnh smpai sana .. ^^

    ReplyDelete
  11. Assalamualaikum PCL

    he he....
    besar gelak saya...

    ReplyDelete
  12. di sinilah saya kena saman kerana salah meletak kenderaan pada hari raya lalu ..

    ReplyDelete
  13. mungkin dulu ade sebuah padang yg besar kt situ..skrg negara dh membangun, hilang dek pembangunan la kot :D

    ReplyDelete
  14. hehe padang besar yg tak berapa besar..shopping time,hehe

    ReplyDelete
  15. padang besar tapi dah tak nampak...

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.