Hanis mintak !

Wednesday, February 20, 2013 PCL 13 Comments



...garu pala jap..adeh !

Published with Blogger-droid v2.0.10

13 comments:

  1. tapi kepala tak gatal kan..hehe ;)

    ReplyDelete
  2. Meh AJ sponsor rotan penggaru kepala PCL cam jari2 tu... =D

    ReplyDelete
  3. beli ajelah pcl kan banyak duit:)

    ReplyDelete
  4. @Amin, memang kepala den tak gatal..baru lps syampo je..

    ReplyDelete
  5. @farahrazlan, ..memang pon suka/hobi lain dari kakaknya...

    ReplyDelete
  6. @Aj..rotan tu sedap buat tibai lalat jer...

    ReplyDelete
  7. @Knor , angah...amboih!..kita makan gaji sorang jer bkn buat biz pon.

    ReplyDelete
  8. @Wina, tu heli RC jer...pcl pon minat jugak !!

    ReplyDelete
  9. @Selipar putih, ..beli tu boleh tp kena share2..baru ada rasa tanggungjawab dia dgn hartabendanya.

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.