Kali ke dua dalam mimpiku ? dan aku nak lagi...

Wednesday, February 20, 2013 PCL 10 Comments




...dah berapa kali 'masuk' dalam sejarah mimpi korang ??

p/s : Hanis , kalau boleh  takmo tinggal di asrama sekolah gara-gara mimpi macam nih....entah sapa lah cerita kat dia...!


10 comments:

  1. hehehe.. tak terkira.. banyak sgt.. especially bile badan sgt penat n letih :)

    ReplyDelete
  2. Kakak dulu masa kecik-kecik kalau demam ada rasa macam tu... takutkan

    ReplyDelete
  3. dulu ddk hostel pon selalu dgr kwn2 ckp .. tapi wat do no jerk ^^


    Jemput join GA : http://www.nazlyizan.my/2013/02/giveaway-gempak-bersama-nazlyizan.html

    ReplyDelete
  4. @anis suryanie , tak rasa semput nafas ke..?

    ReplyDelete
  5. @AJ, ...tak boleh nk storimori kalu blm ada pengalaman (mimpi) nih..

    ReplyDelete
  6. @kakzakie, masa kecik cari mak tlg peluk kuat2....

    ReplyDelete
  7. @yana aina, hostel memang macam tu eh..dari zaman pcl sekolah lg ada saja cerita seram !

    ReplyDelete
  8. kena tindih di antu..camne ya org yg kena tindih di antu tu..mengigau ke...

    ReplyDelete
  9. ramai yg cter psl ni klau duk asrama, tp ct xprnh kena lg...huhuhu

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.