Keluarga besar bila sesekali bersama...

Monday, February 11, 2013 PCL 13 Comments

..
bapa dan emak aku ada tujuh anak lelaki dan dua anak perempuan.....syukur, mampu depa tanggung makan pakai kami sehingga semuanya dah lepas sekolah dan bekerja.

adik bongsu pcl pon sekarang ni dah mula bekerja dan dah dapat bagi duit sikit2 kat orangtua kami.

..
syukur,  sesekali bila ramai macam ni....ada lah aktiviti makan di luar....walaupun sekadar hanya makan burger BESAR saja.

..tengoklah tu, aku kena paksa makan sebiik berger sebesar pinggan dan jus epal 'gelas pasu bunga'...

..
korang cer agak, aku boleh tak habiskannya. ...??? hahaha.

p/s : ....semput nak habiskan!

Published with Blogger-droid v2.0.6

13 comments:

  1. salam pakcik, lama dah tak jenguk...alhamdulillah dapat makan ramai ramai....

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum PCL

    waaa....berapa buah meja sambung tu....
    PCL yg bayar ke....

    PCL boleh habiskan ke....!!!!

    ReplyDelete
  3. @Panglima ;.. memang susanh nak ramai2 macam tu. tak planning selalunya jadi..alhamdulillah.

    ReplyDelete
  4. @atuk ; ..meja kat situ sampai tak cukup , kena keluarkn stok meja dapur plk (10 meja kot) ..,pcl nk keluar bayar tp duit pcl kena rejek..haha, terbaiklah adik2 pcl !

    ReplyDelete
  5. burger tu membuatkan aku berliur..haha

    ReplyDelete
  6. Wahhhh... Ramainya...
    AJ kalau berkumpul ramai2 memory telefon penuh....
    Semua gila bergambar...
    Hehehhehe... =D

    ReplyDelete
  7. Salam PCL,
    memang besar family PCL, mesti meriah kan..

    ReplyDelete
  8. asslamualaikum PCL...bestnya ada org belanjakan...beso burger tu...mesti habis PCL makan...;)

    ReplyDelete
  9. geram tgk burger the giant tu...kat mane ekh!

    ReplyDelete
  10. perghh besaunye beger...memang harus mengah..... :)

    ReplyDelete
  11. Ramainya adik beradik....saya 5 beradik jak tp emak ada 11 org adik beradik...klu berkumpul penuh satu rumah...hehe

    ReplyDelete
  12. besarnya burger tu PCL.. confirmla PCL dpt habiskan.. tp kalau QUeen mmg CONFIRM xleh habis.. yg burger biasa pun semput gak nk habiskan PCL..

    mmg sgt seronok kalau dpt kumpul ramai2kan PCL.. itulah untungnya kalau adik beradik ramai...

    ReplyDelete
  13. meriah burger tue mengoda..haha

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.