Langkah kanan..

Sunday, February 17, 2013 PCL 10 Comments

..
sepatutnya kami dah sampai.Banting,.. tapi aku melencung pula ke rumah paktam di Bkt.Subang..
..
ada rezeki kami di sini...
..
paktam jamu nasi lemak sambal bilis, udang dan paru..
..
nampak gayanya petang baru sampai rumah..
..
alhamdulilla...
..
korang dah ?..makan pe..hehe.

Published with Blogger-droid v2.0.10

10 comments:

  1. Betul langkah kanan tu....rezeki.. :D

    ReplyDelete
  2. pakngah makan meehun dan kueh mueh kat surau tadi lepas kuliah subuh ..

    ReplyDelete
  3. AJ belum makan lagi......
    Kalau weekend memang ngengada sikit perut ni...
    hehhehe..

    ReplyDelete
  4. Eloklah sambil singgah singgah rumah sedara mara. Bila lagi ada kesempatan camtu.
    Lagipun kalu berenti sekejap sekejap camtu tak terasa penat dan jauh.

    Kami makan keripop pagi tadi.

    ReplyDelete
  5. nasi lemak ooo nasi lemak...sedapnyerrr

    ReplyDelete
  6. @Mia Kassim...kalau pi rumah dia..memang selalu dapat makan, dia memang amalkan perinsip memuliakan tetamu.

    ReplyDelete
  7. @Kak Azieazah, ..pg td jalan hiway tak sesak...lancar , target sampai awal tu pasal sempat nak menyinggah..n last2 sampai rumah dh malam pon..okay gak sekali sekala berborak dgn sanak sedara yg lama tak jengah.

    ReplyDelete
  8. byk persinggahan ye PCL.. Alhamdulillah rezeki jgn ditolak kan

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.