Naik Gaji ?..Gaji Naik?...orang gomen suka!

Thursday, February 21, 2013 PCL 13 Comments

Suka kalau pepagi dapat perkhabaran / baca berita bagus macam nih...barula ada semangat nak kerja...emm nampak sangat  kan !!




Perdana Menteri Malaysia, Datuk Seri Najib Razak dikatakan akan mengumumkan berita kenaikan gaji dan elaun bagi kakitangan awam pada hari ini (khamis) atau selewat-lewatnya minggu hadapan.
Kenaikan tersebut dijangka sehingga RM400 bagi gaji kakitangan awam, manakala elaun perumahan pula dinaikkan antara RM350~RM450. (info asal)


13 comments:

  1. untglah gomen..kenyg la.hope lepas ni org gomen xmo mnx mc je tau..jdikan 1 batu loncatan untuk berjaya lagi

    ReplyDelete
  2. wow! suka suka...tetiba semangat la..! kalau la betul rejeki kan..

    ReplyDelete
  3. really ? tggu je la beritanya

    ReplyDelete
  4. Jgn ingat org kerja swasta tak mengundi tau... hati-hati kalau nak jaga hati rakyat. Bimbang ada hati yg terluka (kakaklah PCL sebab kakak bukan kakitangan awam huhu....)

    ReplyDelete
  5. Org kasi ....kita ambil...hahaha rejekiiii

    ReplyDelete
  6. manis jugak gula-gula yang ni...

    ReplyDelete
  7. AJ tak boleh nak suka...
    Sebab keje sektor swasta....
    Huhuuhu...

    ReplyDelete
  8. alhamdulillah kalau betul,..tp jangan naikkan hrga barang

    ReplyDelete
  9. hope btol la kan . aminnn . heee

    ReplyDelete
  10. ye ke? xde langsung dgr ura2 gitu pon kat opis ni.. kot ada, Alhmdlh...

    ReplyDelete
  11. untung laaaa....boleh da blikan heli tu :D

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.