Paratha..

Tuesday, February 05, 2013 PCL 13 Comments

salam...

sarapan apa pagi tadi...??

pernah makan roti paratha , alaaa ..roti canai segera tuh..

makan dengan bawang potong campur cili , sedikit cuka dan garam..
emmh memang best !!



kalau dah makan banyak....mestilah mulut berbau bawang !!...tak kesah lah kan !


13 comments:

  1. aaah rindu paratha yg mummy buat :)

    ReplyDelete
  2. tak prnh mkn mcm tue .. baru tau ^^

    ReplyDelete
  3. saya suka sedap..mai makan paratha pizza beef kat amanjaya mall sedap sangat..

    ReplyDelete
  4. Tetiba teringat Paratha Hot&Roll...

    ReplyDelete
  5. bukan mulut je bro, silap2 ketiak pun bau bawang. hahaa!

    ReplyDelete
  6. Tak suka makan bawang...huhu

    ReplyDelete
  7. tak pernah try lagi nih..

    ReplyDelete
  8. sarapan nasi lemak pg td PCL.. hehehe

    so far blm pnh mkn lg phrata ni...

    ReplyDelete
  9. kerinduan nak makan roti canai banjir!

    mak saya panggil roti canai tu roti prata..tak tau la benda yg sama ke tidak..tapi suami saya kata lain..

    ReplyDelete
  10. liya pun tk pernah mkn pratha lagi.. rsnye mmg kne try ni hihi

    ReplyDelete
  11. kalau makan dengan bawang yang mentah sebegitu, saya kurang berminat. rasa tak tertelan bawang tu :)

    ReplyDelete
  12. assalamualaikum PCL...sedapnya..;)

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.