Pulut Udang Panggang Seri Tanjung !

Friday, February 15, 2013 PCL 14 Comments

Lokasi : Taman Sri Tanjung Sungai Layar, Sungai Petani. (tapak pasar malam , gerai hujung sekali)





"adik mai dari mana?.....mai jalan-jalan rumah adik beradik ka? pakcik tak penah nampak pon !

" mai beli.....mau pulut udang ka pulut panggang ??? " ..sambil senyum-senyum pakcik tu melayan pelanggannya (kami).

"bakar ka panggang ?..garin (garing) ka...lembut sedang-sedang? "


Nama kuih : Pulut udang panggang....(habis ceghita !)
Harga  : Rm3 (5 biji)

hah...kalau korang diberi layanan macam ni.....apa mau lagi., tak teringin beli pon terasa nak cuba....

tapi mamaD, dia rasa rimas.....rimas bila orang tanya macam-matcham !!, silap-silap tak beli terus ..hahaha.



p/s : ..kalau dikatakan 'pulut udang' jangan  tercari-cari mana udangnya!...memang tak nampak punya ..




14 comments:

  1. kegemaranku...

    ReplyDelete
  2. fuh! mesti sedap...garing² lagi tuh!

    ReplyDelete
  3. alahaiiii sedapnya,mmg fav ni.

    ReplyDelete
  4. AJ bila orang tu ramah sangat kadang rasa serba salah pulak tak beli walau seketul dua...
    Hehehheheh..
    Nampak best...

    ReplyDelete
  5. hahaha..so pulut udang ni mmg 'ada udang' tak? atau sekadar nama?

    ReplyDelete
  6. MEMANG BESTLAH PULUT PANGGANG.. HEHE, NAMA SEKOLAH SAYA DULU SERI TANJUNG.. :)

    ReplyDelete
  7. Assalamualaikum PCL

    misti sedap tu
    sebab edisi kampung

    ReplyDelete
  8. Sedapnya pulut panggang.....feveret.. :-)

    ReplyDelete
  9. lamanyer xmkn pulut panggang..

    ReplyDelete
  10. duduk di bandar susah sungguh nak dapat merasa pulut udang nie...

    ReplyDelete
  11. Harga di Kedah sama macam harga di KL leee.

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.