Replika skuter dan basikal..

Thursday, February 14, 2013 PCL 13 Comments

..

alhamdulillah, kami dah berada di Sungai Petani...nak keluar sat nak pekena roti canai banjir. ..bawah pokok!
..
korang punya sarapan apa,  pagi nih....jangan skip makan pagi okay..

..
bagun pagi terus teringat pada dua benda nih....semakin jadi minat aku bila terjumpa mesti nak beli punya.

..
hahaha...orang lain beli macam macam benda tapi. ..

Published with Blogger-droid v2.0.6

13 comments:

  1. Comelnya...... Warna pink lagi... =D
    Kreatif kan orang yang buat ni..

    ReplyDelete
  2. Salam.... Uihhh.. Pink..... ;)
    Selamat pagi pcl.....

    ReplyDelete
  3. eeeeeii comelnya! wina suke :)

    tengah layan teh o panas dgn karipap sambil BW di pagi hari :)

    ReplyDelete
  4. perincian yang sangat teliti dan halus. sebab tu ada ramai collector...

    ReplyDelete
  5. comelnya PCL... Queen sarapan pg mmg x boleh skip... kalau x aptb nnt.. syoknya PCL cuti2 lg yer...

    ReplyDelete
  6. Kakak dah sarapan (tak puasa hari ini).

    Benda yg comel-comel kalau dah jadi koleksi memang akan memanjang jadinya PCL. Nampak aje mesti nak beli...

    ReplyDelete
  7. xskip punya bf,sbb mangun2 dh lapo.hehe

    ReplyDelete
  8. wah syok nya balik kedah
    acu baru ja balik cuti CNY aritu

    ReplyDelete
  9. olo comeynya replika tuh! da la kaler peberet deno... comey2 :)

    ReplyDelete
  10. weh...comey gilerrr, ske bebenor replika2 cmni..

    ReplyDelete
  11. Kat mana bleh dpt replika basikal tu

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.