Sejadah yang wangi di RnR PLUS.

Sunday, February 17, 2013 PCL 11 Comments



..
Lokasi : RnR Bukit Gantang PLUS arah selatan.
..
syukur alhamdulillah..perjalanan kami lancar hingga sampai di sini..
..
dah sering kali singgah dan baru kali ni teringat nak ucap tahniah dan syabas kepada pengurusan RnR PLUS kerana keperihatinan mereka.
..
sesuatu yang baik harus mendapat pujian..
Published with Blogger-droid v2.0.10

11 comments:

  1. Replies
    1. @Amin, mmg selesa sangat..bkn toilet dorang je selalu dpt pujian melambung..

      Delete
  2. tapi kan PCL..BK xnafikan meme wangi tapi xsmua rnr tau.adala ai 2 BK otw balik kg singgh rnr bau sejadah nyer tettttttttttttttttt..lepas 2 dgn telekung nyer kuning2

    ReplyDelete
  3. @BK Selipar Putih,...sepatutnya jgn trlps pandang dlm bab kebersihan mcmtu..pihak tertentu kena pantau...pcl n mmD nasib baik sbb mgkn awal pg lagi...nice!

    ReplyDelete
  4. Memang setakat ni surau & tandas kat RnR highway Plus memang terbaik. Ohya, RnR highway LATAR ada security guard...

    ReplyDelete
    Replies
    1. @smbotak, baguslh dah banyak kesedaran ttg pentingnya kebersihan..negara maju rakyat tak mundur.

      Delete
  5. Alhamdulillah....
    Selesa rasanya kita nak beribadah kan.... =D

    ReplyDelete
  6. barulah rasa selesa kan..

    ReplyDelete
  7. skenyer dpt solat kt sjdh yg wangi...

    ReplyDelete
  8. sememangnya tempat ibadat kenalah sentiasa bersih dan dijaga kan PCL...

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.