Suka dengan baby ..

Sunday, February 17, 2013 PCL 16 Comments

..
Lokasi : Alam Budiman , Shah Alam.
..
..menyinggah lagi kami di rumah abang sulung mmD pulak di sni...kira melawat baby baru dia lah ni..
..
baru berusia 2 minggu , Muhammad Darif Safin.

..
psst..ada tikanya bila tengok wanita hamil , hati pcl rasa mcm berdebar-debar jer..napa eh?

Published with Blogger-droid v2.0.10

16 comments:

  1. nak tambah baby kot..ngeeeee

    ReplyDelete
  2. Ada harapan tambah baby?

    ReplyDelete
  3. berdebar tengok wanita hamil?? errr....errrrr....

    ReplyDelete
  4. hehe ada la tu nnti rezeki..hehe

    ReplyDelete
  5. SELAGI BOLEH TAMBAH, TAMBAH SAJA BANG..

    ReplyDelete
  6. @Amin, belum tau lg...

    ReplyDelete
  7. @Kak Aziazah, ..pon belum tau lg.

    ReplyDelete
  8. @gadis Bunga , kamu jangan salah paham gB...grr.

    ReplyDelete
  9. @Hazwan Hairy, tengoklah camana !

    ReplyDelete
  10. @Fairus, ..haha , ni semangat orang muda belia..insyaAllah.

    ReplyDelete
  11. Dah tiba masa nak tambah ahli keluarga kot PCL... =D

    ReplyDelete
  12. comelnya baby... ^^ agak2 pakciklie nak baby jugak? hehe

    ReplyDelete
  13. berdebar2 PCL? errrr boleh je nak tambah lg kan PCL?

    ReplyDelete
  14. nak tambah baby lagi??mudah2an ada rezeki

    ReplyDelete
  15. knapa berdebar ..dpt rse mcm mne pompuan tu hamil ke :D

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.