Tembikai korek!

Wednesday, February 20, 2013 PCL 18 Comments

...
wuihh. .sedapnya..!!

..
memang sedap sangat kalau kena caranya...cuba lah!

..

Published with Blogger-droid v2.0.6

18 comments:

  1. ayoyoyoyyoooo....berjelejeh air liur nengok ke tembikai tu..ni yg nak pi cari tembikai ni..sedap basahkan tekak.. :D

    ReplyDelete
  2. selalu buat gini sebab dalam umah ni saya sorang je yang makan tembikai..heheh

    ReplyDelete
  3. ...kalau kena cara dan cuaca. Pergh!

    ReplyDelete
  4. ...kalau kena cara dan cuaca. Pergh!

    ReplyDelete
  5. sedap,,apatah lagi kalau simpan kat peti ais..huhu

    ReplyDelete
  6. acu pun suka makan tembikai korek camnie..hehehehe

    ReplyDelete
  7. sedapnya.. dah lama betul tak makan tembikai korek2 macam ni.. mmg feel dia lain sikit.. best..

    ReplyDelete
  8. AJ korek pakai sudu je...
    Hehhehehe..

    ReplyDelete
  9. hahahaha..senang! takyah potong

    ReplyDelete
  10. Assalamualaikum PCL

    nyam nyam

    ReplyDelete
  11. kat rumah makchaq kalau makan tembikai selalu macam ni.. anak2 malas nak potong.. maknya pun tak sempat.. korek je la...

    ReplyDelete
  12. sedap sgt2..ag2 makan time pns mak aiiiii...

    ReplyDelete
  13. Watermelon in my favorite. Sedap sedap giler. Giler pun xsedap cmtu tau :)

    ReplyDelete
  14. Nak buat Jus tembikai ke tu... :)

    ReplyDelete
  15. saya suka makan tembikai..banyak khasiat dia..:-)

    ReplyDelete
  16. mcm geli je part korek2..terbayangkan usus....yeww ;p

    ReplyDelete
  17. sedap wooo mkn cmni smbil tgk tv..hehehe

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.