Tidur malam tadi...sedap..nyaman !

Friday, February 01, 2013 PCL 14 Comments



setelah take over secara mesra lagi berhemah  oleh seorang ayah kepada anaknya...

"bagi abah rasa tido atas ikan adik yang comel ni boleh.. ?"

...1jam lebih kurang lamanya bantal ini berada dalam peti sejuk!,

untuk apa.....dah tentu untuk mendapatkan suhu sejuknya.

tidur malam tadi ...sedap nyaman kongsi bantal kecik ni dengan mamaD...hehehe.

p/s ...cerita biasa.

Published with Blogger-droid v2.0.6

14 comments:

  1. hah buh dalam peti ? :)

    ReplyDelete
  2. wahh..sedap tidur alhamdulilah ..

    mselim3

    pls : Ada anjurkan segmen , harap PCL sudi join segmen saya yang x seberapa nie...

    ReplyDelete
  3. PENGANTI PENGHAWA DINGIN KE TU?

    ReplyDelete
  4. wah.. syoknya.. bantal ni dlmnya air ke PCL?

    ReplyDelete
  5. @Queen, ...ada air garam 'katanya'..

    ReplyDelete
  6. assalamualaikum PCL...wah cantiknya bantal tu patutla tidur lena yer...:)

    ReplyDelete
  7. Oh... ada bantal macam tu ye PCL.. Kakak ni selalu tertinggal tau:)

    ReplyDelete
  8. wahhh best²..sejuk² gitu eheheee

    ReplyDelete
  9. wah...lena lah kalau mcm tu

    ReplyDelete
  10. tak 'berpeluh' ke bantal tu bila dikeluarkan dari esbok?

    ReplyDelete
  11. Wahhhh... Heavennya siapa letak dalam peti sejuk lagi......

    ReplyDelete
  12. kiutnya bantal tu pakciklie!:)

    ReplyDelete
  13. letak dlm peti ais...motif???

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.