Wordless with Tutti..

Wednesday, February 13, 2013 PCL 18 Comments

..

"tak sedap mana ponn!!"....kata Hanis Umairah...

"mahal plak tu" ....sampuk mamaD.

"abah salah campur"....nina.

Published with Blogger-droid v2.0.6

18 comments:

  1. So siapakah yang patut dipersalahkan dalam cerita ini??
    Hehehhehe...

    ReplyDelete
  2. ha betoi la 2 xsedap mne pon PCL sedap lagi aiskrim yg jual kat mootor 2

    ReplyDelete
  3. fuh, nasib baik komen negatif. kalau tak, lain kali mesti nak lagi...

    ReplyDelete
  4. suka selain flav nyer yg masam... tp mmg mahaiiii

    ReplyDelete
  5. Saya suka...sedap...ambil perisa kiwi mix dgn buah2an....sedappp..hehe tapi anak2 tak suka sebab masam kata dorang....

    ReplyDelete
  6. kalau betul campurannya sedap PCL.. confirm.. nak lagi...

    p/s: PCL saja salah campur ni yer? hehehe

    ReplyDelete
  7. Alahai... Nasibla kita xminat si tuti ni

    ReplyDelete
  8. hahaha...tapi saya mmg belum pernah makan lagi eskrem mahal ni

    ReplyDelete
  9. walau harga mahal, tak sedap, tetap berduyun orang datang..hihi...

    ReplyDelete
  10. ada orang marah2 bila 'terkena' dengan tutti ni..

    katanya aiskrim lagi sedap..

    err..diorang tak baca kot, frozen yogurt tu bukanlah aiskrim..

    hehehe

    ReplyDelete
  11. sapekah yg bersalah...hahaha

    ReplyDelete
  12. Assalamualaikum PCL

    ada sekali masuk aje.....

    ReplyDelete
  13. SAYA BELUM PERNAH CUBA LAGI.. SAYA NI BENDA-BENDA YANG AGAK PELIK2 SKIT MEMANG SUSAH NAK MENCUBA.. LEBIH-LEBIH LAGI SEKIRANYA TIADA ATAU ADA TANDA HALAL YANG MERAGUKAN..

    ReplyDelete
  14. giler banyak...ct ltk separuh pon dh spuloh ringgit..hahaha

    ReplyDelete
  15. bagi deno la kan.. rasanya boleh tahan, yg bestnya adalah yogurt die... pastu campur2 buah tu, coklat... agak mahal la, boleh makan.. tapi tak selalu:)

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.