Dah melabur?

Monday, March 11, 2013 Nazlee Ismail 14 Comments

..
..bagusla kalau sudah melabur..tak kira  lah dengan agensi kewangan mana sekali pon , asal kena pada prinsip yang betul.

.
penting ada tabungan masa hadapan, kalau bukan kita sendiri..fikirkan mereka yang ditinggalkan jika ditakdirkan berlaku.

..
pic tu adalah mesej....tengok surat khabar BH muka surat depan bawah sekali.
..

Published with Blogger-droid v2.0.10

14 comments:

  1. Jadilah pelabur yang bijak....
    Jangan salah labur, kang tak pasal lebur....

    ReplyDelete
  2. ada buat sedikit pelaburan walauun sikit..beli emas masa skrg,jangka panjang harga emas melambung PCL...assalamualaikum PCL..:)

    ReplyDelete
  3. dah tp asyik keluar hu3

    ReplyDelete
  4. Sy ni, uit sket sbb byk cabang melaburnya. Huuuu~

    ReplyDelete
  5. heh sy belum lagi melabur... eheks

    ReplyDelete
  6. Sikit sikit lama lama jadi bukit........:D

    ReplyDelete
  7. selalu dengar pasal iklan ni

    ReplyDelete
  8. berhati-hati dlam melabur :)

    ReplyDelete
  9. Ada sebiji telur keputusan di tangan anda.

    1. Ambik telur terus masuk kuali goreng dan ngap2.

    2. Tetaskan telur ayam tu, ari anak sampai jadi ibu ayam. Ters bertelur lagi dan lagi.

    Lupa dah dengar kat mana benda ni tp yg pasti kat radio.

    ReplyDelete
  10. Belum jgk melabur sbb duit tu asyik lebur je bila ada. Hehe

    ReplyDelete
  11. masih belum mula melabur..walau dah terniat di hati :)

    ReplyDelete
  12. Dalam iklan radio pun sama kalau dia goreng telur sedap sekali aje tapi kalau ditetaskan akan dapat ayam banyak...kena renungkanlah.

    ReplyDelete
  13. assalamualaikum PCL...betul tu jadi pelabur yg bijak...;)

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.