Dari kenyang terus lapar ...

Thursday, March 07, 2013 Nazlee Ismail 13 Comments



..
tayar motor pancet..!
..
gue sedang bersenag lenang di wokshop member...
..
panas beb! .... tp gue gagahkan juga tunggang...nasib baik tak tunggang langang jadinya tadi...melelong !
..
Published with Blogger-droid v2.0.10

13 comments:

  1. kalau dekat ok je tolak..kalau jauh belasah je naik... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. @Amin..seingat pcl la..jauh ke dekat bila tayar pancet mesti naik...tak penah sorong motor..belasah je.

      Delete
  2. part2 tolak yg pancit ni lemah..klo pompuan sure nangis dulu...pic 1st tuuuu...santek tayar itu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. @yumida,..tu kalo pancet mmg tak kuasa nk tolak, boleh sakit pinggang ooo..

      Delete
  3. Mujur, seorang hero takkan mudah panik...

    ReplyDelete
    Replies
    1. @smbotak., ...mmg hero la sangat., tu x bnyk cakap dah brp caj bg jer janji cepat smpai umh.

      Delete
  4. motor scrambler ke? ini tayar untuk jalan dalam kebun sawit ni... kasar bunganya..

    ReplyDelete
  5. @mia liana,.itu motor masuk site..

    ReplyDelete
  6. takpa. ..sesekali xsersize, kan dah lama x jogging....selamat alhamdulillah, sampai jgk rumah..

    ReplyDelete
  7. kalau eden guna sport rim tahan lama skit.....

    ReplyDelete
  8. Jom offroad PCL... =D
    Sabarlah, naik moto camni la....
    Kadang pancit, kadang rosak tengah jalan....

    ReplyDelete
  9. assalamualaikum PCL...yer la motor scrambler ni...:)

    ReplyDelete
  10. uit..bahaya la PCL...

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.