Dia datang...

Thursday, March 14, 2013 PCL 24 Comments





alahai..mulianya hati insan-insan yang selalu memuliakan tetamunya..

..sebagai tuan rumah , kita hendaklah sentisa mempersilakan kedatangan tetamu..@rumah..@blog atau di mana mana pon..


situasi pagi tadi..

'natang' nih cuma kebetulan muncul jadi tamu di pejabat kami pagi tadi..dan sebagai maskot jer..

dan sesungguhnya kedatangan tetamu di www.pakciklie.com akan  sentiasa dihargai .

begitulah maksud yang hendak aku sampaikan...hehehe..

Published with Blogger-droid v2.0.10

24 comments:

  1. lamnya xtgk natang ni..hahaha...

    ReplyDelete
  2. tetamu kat rumah pulak ada dua jenis. yang diundang dan tak diundang (penyamun). kena hati-hati jugak tu bro...

    ReplyDelete
  3. Jinak betul menatang ni..
    Hehheheheh.. =D
    Betul.... Kita kenalah muliakan tetamu... =D

    ReplyDelete
  4. @hazwan hairy :...hemmm banyak pulak dia kat opis nie..

    ReplyDelete
  5. heee...entry ni mempunyai maksud yang mendalam sebenarnya dan dikaitkan 'dia yang datang tu....'...geliiii....nak larikkk....

    ReplyDelete
    Replies
    1. @Farah Waheda ,..x payah larikk haha natang ni so cute sgt..

      Delete
  6. @Sue-Rya Qistina , ....biasa lah..

    @ AyueJean AJ , ...banyak betul kekadang tak sengaja terpijak..huhu kesian !

    ReplyDelete
  7. @smbotak , yes...seperkara lg..kena ingat gak para isteri..jgn suka2 bawa masuk teman kalau tak minta izin suami terlebih dulu...ingat tuu !

    ReplyDelete
  8. Elok pulak natang tu tak bergulung ye.... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. @Amin , ..mcm tau plj dia dimuluakan pg td..biasa buat x perasa je..

      Delete
  9. Usik2 dia nanti bergulung...kaki manyakkk...geliii...

    ReplyDelete
    Replies
    1. @JunAina , ..ok plk sentuh x bergulung mcm yg bisa tu..takut esok dtg bawak geng plk dia ramai ramai..huhu haru biru nt.

      Delete
  10. ulat gonggok kan? bila sentuh dia bergulung.. eii.. deno geli nak pegang!

    ReplyDelete
    Replies
    1. @Deno , ..dia dah jd kawan pcl la deno..xda plk nk bergulung cam selalu tu..haha.

      Delete
  11. ok ada belanja minum tak..

    ReplyDelete
  12. geli la sebab kaki dia banyak sangat. ;)

    ReplyDelete
  13. uik...tetamu ni
    mesti berjam jam kat depan pintu
    nak buka semua kasut...hehe

    ReplyDelete
  14. assalamualaikum PCL...tetamu yg x diundang ke ni...selamat datang yer...;)

    ReplyDelete
  15. @Asmar, ..dah kelamaan tggu tak dan belanja minum mcm @chic Na kata natang ni kaki banyak..@kujie..nk buka kasut lg...huh sabar je lah dgn tatamu kita yg sudi datang nih...

    ReplyDelete
  16. natang gonggok ni namanya..hahaha

    ReplyDelete
  17. ulat gonggok..bahaya ni masuk telinga

    ReplyDelete
  18. ...memuliakan tetamu...kalau blh takmau depa terasa dan serik utk mai lg..

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.