Hadiah..

Wednesday, March 13, 2013 Nazlee Ismail 13 Comments


Published with Blogger-droid v2.0.10

13 comments:

  1. CANTIK JAMNYA WALAUPUN HANYA NAMPAK KABUR SAHAJA.. MESTI MAHAL..

    ReplyDelete
  2. macam nk mintak hadiah jam tangan lagi ja...emmmm..

    ReplyDelete
  3. tahniah .. hadiah untuk apa ?

    ulangtahun perkahwinan ?

    hari jadi ?

    ReplyDelete
  4. Salam PCL,
    maaf tertinggal story.
    Selamat Ulangtahun Perkahwinan ke-13. Semoga terus bahagia sejahtera rukun aman damai.

    Lawa sungguh hadiah itu... wooooo!

    ReplyDelete
  5. Sekarang dah 16 tahun lah PCL.....
    Tahniah... =D
    Ehem... Dapat apa tahun ni???

    ReplyDelete
  6. @Fairus, terima kasih atas pujian anda..isteri bagi apa pon cantik, mahal ertinya buat aku..

    ReplyDelete
  7. @Azieazah,..ulangtahun perkahwinan yg ke-13 tu yg lepas2 punya...saja bg hint kat mamaD awal..hehe.

    ReplyDelete
  8. @Pakngah Al-lavendari, ..dah lama tak terima hadiah, asyik memberi jer...

    ReplyDelete
  9. @Ayuejean , Terima kasih...belum lagi.. kena hint awal taku terlupa !

    ReplyDelete
  10. cantik jamnya. saya pun dapat jam masa anniversary tahun lepas dari suami.
    tahniah PCL sbb angka 13 tahun ulangtahun perkahwinan tu.
    means, this year dah 16 tahun la kan.
    tabik spring!!

    ReplyDelete
  11. assalamualaikum PCL...tahniah2 yer mesti seronok...;)

    ReplyDelete
  12. setiap kali tengok jam harus ingat kat mamaD..... :D

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.