Jambu Batu dan apam balik memang tak ada kaitannya..!

Monday, March 11, 2013 PCL 21 Comments

..
dari pasar malam berdekatan,  baru sampai rumah tadi....bawa balik buah jambu batu dan apam balik rangup lagi nipis.

..
teringin buah jambu sebab memang akan nampak wajah ke'jambu'an  kalau kita kerap makan buah ini...hehe aku auta jer..

..
teringin makan apam balik sebab dah lama tak makan....selalu terkena,  tapi malam ni aku bernasib baik...

..
alhamdulillah syukur....taip entri sambil makan memang tak bagus, tapi korang pon buat macam aku. ..kan!

..
psst...makan buah jambu batu bagus untuk kesihatan,  ....tapi apa khasiatnya?..dah malas nak google..

..

Published with Blogger-droid v2.0.6

21 comments:

  1. baiknya sebab jambu batu tu... sedap.. kita suka =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. @baby comel,..pagi ni pcl bekfes makan jambu jer ..sedap jugak emm.

      Delete
  2. PETUA SAYA KALAU KE PASAR MALAM.. LAIN-LAIN BARANG DIBELI DAHULU SEBELUM BELI APAM BALIK. KERANA SELEPAS BELI APAM KENA BALIK.. :)

    LAWAK KE?

    ReplyDelete
  3. betul jugak tu Fairus...kenyataan, bukannya setakat lawak lg..hahaha.

    ReplyDelete
  4. meme xd kaitan tapi ada persamaan.persamaan nyer dua dua boleh mkn kenyg eerkkkkkkkkkk alhmdlh

    ReplyDelete
    Replies
    1. @Budak Kampung,..jgn main sebat jer ..boleh keracunan nt klu mknan x bersih..huhu.

      Delete
  5. minta jambu tu...dua2 makanan fav cik akak..huhu...nak juga...:)

    ReplyDelete
  6. Jambu batu cecah kuah rojak....
    Best woooo...

    ReplyDelete
    Replies
    1. @Ayuejean,..kuah rojak makbee dah habis la..hurmm.

      Delete
  7. best best!
    both are my fav.
    jambu batu selalu beli masa lunch.
    kerangupannya tu yg menjadi igauan. hahaha

    ReplyDelete
  8. lama tak makan dua² nie..

    ReplyDelete
  9. salam perkenalan.....
    jom singgah blog kita...
    http://ceritamayapersada.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Salam.. bru 1st singgah sini :)

    Wajib beli kalau singgah psar malam..hehe

    ReplyDelete
  11. baru je mkn apam balik..tp bkn jenis rangup ni..siap minta extra jagung lg..yummy!!

    ReplyDelete
  12. apam balik saya suka yg tebal..... :D

    ReplyDelete
  13. assalamualaikum PCL...sedapnya tengok jambu batu tu...:)

    ReplyDelete
  14. tergelak baca entri pcl kalini...hhehehe
    mana tau ni sambil makan..hahahaha nak buat mcm mana terkejar2 masa yg ado kan...
    perghh terliur plak tengok jambu batu tu...tambah2 yg tak de bijik...

    ReplyDelete
  15. suka beli jambu batu.. pastu buat jus..sedap :)

    ReplyDelete
  16. terliur pula tengok jambu batu tu.. btw, dneo pun mcm pakcikle.. kadang2 sambil blogging sambil mengunyah.. hehe

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.