Jom join "Segmen Gulai Tempoyak Ikan Patin"

Sunday, March 03, 2013 PCL 8 Comments

Assalamualaikum...

aku  teruja sebenarnya nak tengok sapa punya tempoyak ikan patin yang hendak dipertandingkan ?..rupanya sangkaan ku melest sama sekali ....owh no !!

Gulai Tempoyak Ikan Patin itu adalah nama blog penganjur segmen ini..


jadi aku teruskan dengan niat untuk menyokong  dan teruskan juga buat apa yang dikehendaki  seperti berikut..

Syarat-syarat nak join :

1. Sediakan satu banner ciptaan sendiri bersaiz 400x150 (tak kisah nak buat macam mana)
2. buat satu entry ringkas pasal segmen ni.
3. dalam link korang tu sedia kan sekali link ni (singgah sini)
4. tinggalkan link entry korang kat ruang komen .

ini banner pcl , untuk sesapa blogger yang belum mengenali blog pakcikliedotcom...dan khususnya untuk segmen ini.


terima kasih...jom kita join....mudah sangat !

p/s : esok pepagi...tetap nk dapatkan ikan patin jugak2...heee geram !


8 comments:

  1. gulai tempoyak...hurmmm...sedap tu kan pcl...eh teringin la! :D

    ReplyDelete
  2. jom join segmen sy
    http://lunaswift.blogspot.com/2013/03/segmen-jom-tukar-link.html

    ReplyDelete
  3. gulai tempoyak...sedapnyeeee!

    ReplyDelete
  4. join sama..yeyyyyyy

    http://umikasum.blogspot.com/2013/03/segmen-gulai-tempoyak-ikan-patin.html

    ReplyDelete
  5. mmmm...mana gulainya...

    ReplyDelete
  6. rajinnya PCL bersegmen...gud luck!

    ReplyDelete
  7. unik betul nama..hehe..slmt bersegmen :D

    ReplyDelete


[PENAFIAN]
www.nazlee.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.
Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.